2010/01/12

work work

Idag tänkte jag dra igång med bloggandet på allvar igen. Icke sa Nicke,inte idag inte. Varför? Robert är hemma från jobbet eftersom han har skadat ryggen på något sätt och då vill jag umgås så mycket som möjligt med honom. Får passa på liksom när han är hemma och inte kan åka någonstans.

Tusan också. Jag har så mycket att berätta för dig1 Vad som hände på nyår, vad jag har hittat på under dessa veckor som jag inte har bloggat, nyheten som jag är så glad över. Så mycket men så lite tid. Ikväll hinner jag inte att skriva någonting mer. Robert och jag har hyrt filmer och ska kolla på dem. Fasen jag har gått från att stirra in i väggen 24/7 och pilla mig i rumpan till att bli blondinbella nr.2. Så illa är det nästan alltså. Kan det betyda att pillerna fungerar? I guess so.

1 kommentar:

Evelina sa...

ihh jag behöver bexxe uppdateringar!! :P