2009/08/03

sen uppdatering

Jag och Robert fick var sin fisk efter drygt tre minuters fiskande. YES!


Nu är vi på en parkering med denna fina utsikt. En liten bit efter Säffle stannade vi och fiskade och åt. Pluspoäng till dialekten här uppe!

Igår övernattade vi vid en sluss. Riktigt fint var där. Håverud heter stället som ligger en bit efter Mellerud där vi övernattade igår.


Utsiken från igår där vi övernattade. Snacka om att jag hade att lust ta ett dopp där. Feg som jag är vågade jag inte. Nog lika bra det ändå...
Dålig uppdatering, jag vet. Tyvärr har internet lagt av lite då och då. Hittills har resan gått jätte bra. Det gick bra att somna igår i en stenhård säng vilket jag inte hade så stora förhoppningar över. Vi har tagit lite stopp här och där eftersom de vuxna vill dricka kaffe. jag klagar inte, då kan jag röka så.
Nu ska vi dra oss till Mora. Köpa en morakniv kanske..?




Inga kommentarer: