2009/12/21

Back on track

God förmiddag!

På torsdag är det ÄNTLIGEN julafton. Det är fortfarande lika spännande som när jag var ett litet snorigt barn. Nu är jag istället en snorig "vuxen" person men gläds ändå till fullo av julklappar och snö. Den dagen då julklappar inte är spännande längre kan jag lika gärna lägga mig ner och ruttna.

Robert och jag funderar på att sticka till min mormor och morfar redan ikväll efter Robert har slutat jobba. Det finns ingen anledning till att vänta tills imorgon eftersom Robert ändå inte ska jobba imorgon. Att det är sjukt mysigt att åka bil när det är mörkt ute och stjärnorna glimmar gör saken ännu mer biff. Daizy klarar nog av bättre att åka bil en lång sträcka när det är mörkt ute. Annars blir hon lätt ängslig och orolig. Förmodligen för att det finns så mycket intryck att ta in och allting går väldigt fort. Nåja jag får prata med Robert i eftermiddag om vi ska åka ikväll eller ej.

Ha en bra dag! Och du... GOD JUL!

Inga kommentarer: