2009/12/19

Årets första julbord

God morgon!

Frukosten är slut och nu vväntar jag på att Robert ska vakna. Egentligen av ingen speciell orsak förutom att jag vill mysa med honom. Han blev skit sur i morse när han fick sms och det väckte honom. Han tog telefonen och slog den mot byrån och flippade ut totalt. Gick ut på toan och smällde med dörren efter sig. Morgonpigg? Nej det är han verkligen inte. Så undrar han varför jag inte väcker honom när jag vaknar utan låter honom sova till typ 11-12 om helgerna. Ja jag undrar just varför...

Idag tänkte jag be mamma väldigt snällt om hon kan färga min fula utväxt. Tänkte även åka till Väla en runda och handla de sista julklapparna till Robert. Jag har hittills köpt en julklapptill honom, den var visserligen rätt dyr (700 kronor) men jag vill ändå köpa något mer. Det är roligt att få många julklappar, priset är inte viktigt.

Familjen och jag kollade på filmen "Eight below" igår. Det var verkligen ingenting annat vettigt att kolla på. Filmen handlar om några slädhundar och ägarens kärlek till dem för att sammanfatta lite kort. en rätt bra disneyfilm men jag har sett bättre filmer helt klart.

Jo juste pappa ska bjuda på ett litet julbord idag också, det lovade han igår! Mmmm, hemmagjorda köttbullar och julskinka. Smaskigt!

Ha en mysig lördag.

Inga kommentarer: