2009/11/12

Hemkommen från Jojo

Hej igen!

Visste väl att du skulle återvända hit. Inatt sov jag sov sagt hemma hos Jojo. Vi kollade på efterlyst och lite andra teveprogram. Jojo var så snäll så hon tog in datorn sitt sitt sovrum, satte igång en humorserie och hade det så högt som jag ville ha det allt för att jag skulle kunna somna. Det är det som jag är van vid. Ligger alltid och kollar på teve innan jag ska somna och precis innan stänger jag av teven. En dålig vana I guess.

Stackars Jojo fick ögoninflammation igår eftermiddag. Hon hade jätte ont och var svullen runt ögat. Jag har själv aldrig haft en ögoninflammation men det räcker med ordet "inflammation" för att få mig lite skakig. HATAR att ha ont!

Robert kom hem i eftermiddags. De skulle spela i Stockholm och sedan köra hem under natten. Då blev det inte. Istället sov pojkarna i vanen som de hade hyrt. Kallt och jävligt var Roberts ord om den upplevelsen. Just nu har han bäddat ner sig i min mammas säng och sussar gott. Det förtjänar han efter att endast ha sovit i tre timmar och innan dess kört upp till Stockholm. Spelningen gick jätte bra och de sa att de ville ha tillbaka Bulletrain vilken helg som än passar dem. Då ska de även få spela både på fredagen och lördagen. Kul!

Vet inte om jag ska till gymmet ikväll. Har inte träffat varken mamma eller Robert så mycket denna vecka så det blir nog att umgås med dem istället. Har fortfarande besvär med magen också. Ibland går det flera veckor innan tarmarna krampar, ibland händer det varje dag under några dagar. Det är ingenting som jag försöker att tänka på eftersom jag inte kan förutspå när det inträffar. Du kanske nu kan förstå varför jag har olika fobier för att vara ute på stan, åka transportmedel och att vara utanför min trygghetszon helt enkelt. Det sker utan förvarning också. Går på någon sekund. Life is a bitch!

Inga kommentarer: