2009/11/11

Sovit gott?

God morgon!

Vaknade tidigt i morse helt klarvaken klockan 4.30. Var helt säker på att klockan var typ 9.00 men icke. Låg vaken i en halvtimme, kollade på "Fresg prince" och lyckades tillslut att somna om.

Robert är just nu påväg till Stockholm för en spelning ikväll. Tror att stället heter "Pub anchor" men är inte riktigt säker. Eftersom jag inte kan sova ensam ska jag övernatta hos min älskade Jojo ikväll. Har bestämt mig för att inte träffa min mentor idag. Jag har en tvättid från 11.16 och den kan jag verkligen inte missa. Vid det här läget borde du veta hur kass jag är på att tvätta kläder. Eller, tvätta kläder är jag duktig på men inte att komma ihåg tiderna.

Fy fasen vad glad jag är över att vi målade om hallen i vitt. Känns så himla klockrent att det hela tiden egentligen skulle vara vitt där. Att göra det själv är alltid roligt. Vitt är en bra grundfärg i hemmet. Om man sedan vill kan man lägga in lite färgklickar genom tavlor, kuddar, speglar, blommor, vaser osv. Nästa inköp kommer att bli en klädbyrå i vårt sovrum. Efter det blir det två nya TV, en till vardagsrummet och en till sovrummet.

Vi fick förresten tag på en uppfödare i måndags! Skriver om det i nästa inlägg.

Inga kommentarer: