2009/11/10

"Vad sjutton har hänt med dina läppar?!"

Den 9 december ska jag fylla mina läppar med Juvederm på Citadellkliniken i Landskrona. Längtar såååå mycket! Igår kom Robert och sa att vi ska hem till hans mormor och morfar för att fira en för tidig jul eftersom många är splittrade och Roberts mamma ska jobba på självaste julafton (?!). Anyway, vi ska hem till hans mormor och morfar den 13 december, alltså fyra dagar efter att jag har gjort min läppförstoring. Har som sagt fyllt mina läppar en gång innan med Restylane men kommer inte ihåg om de var svullna efter fyra dagar. Vill inte komma dit och fira jul looking like a freak. Förra gången fick jag även munblåsor på mina läppar vilket höll i sig en vecka eller så. Hm, får se hur det ser ut efter de fyra dagarna, inte allt för skrämmande hoppas jag.

Snart är det JUL!!!!!

Inga kommentarer: