2009/11/10

Mycket bättre, eller hur?


God kväll mina vänner och andra skumbananer som läser min fruktansvärt intressanta blogg!

Visst blev det snyggt med det vita istället för den mintgröna färgen? Såg ut som att någon hade ätit nässelsoppa och spylackerat väggarna. Härlig tanke... Hela långa dagen har jag stått och målat, lyssna på Guns&Roses, sjungit en runda och skrivit in hemliga sadistiska texten på väggarna. Roligt va? Vem sa att man inte kunde ha roligt ensam? Jag hann t.o.m med en runda på gymmet också. Gick i rask takt i 45 minuter, det får räcka för idag. Vill liksom inte slita ut mig vilket jag tycker är en bra anledning till att inte ta i för mycket.

Hur har din dag varit? Gjort något roligt? Fasen kom på precis på att jag glömde ta mitt p-piller igår. Tog en ikväll så det borde inte vara någon fara väl? Att ringa och fråga någon som vet känns som slöseri med tid.

Imorgon ska jag förmodligen träffa min mentor. Får se om jag vill, orkar och kan som Lasse Krååååneeer alltid säger.

Tills dess, må väl!

Inga kommentarer: