2009/11/13

Update

Så där ja. Nu har jag fixat här hemma så att det ser trevligt ur igen. Hatar när det ligger papper framme och kläder på golvet. Blir lätt så när man är lite av sig...

Pratade precis med Jojo också. Hon har hittat en sida på internet där man kan göra sin egen bloggdesign. Eftersom jag har noll koll på vad som funkar och inte funkar när det kommer till mode och design ska Jojo hjälpa mig. Vi snackade lite snabbt om hur min design skulle kunna se ut. Känns som att jag behöver ta lite nya bilder på mig själv då jag nästan bara har lite äldre och inte så fagra bilder. Det krävs en blogg-makeover helt enkelt!

Snart ska jag duscha och fixa till mig lite. ÄLSKAR verkligen mitt nya smink som jag fick och de som jag köpte sist på väla. Det lösa pudret är så himla bra!

Är din dag bra?

Inga kommentarer: