2009/11/13

Sovmorgon, hej

Gooooooooood morgon!

Jajamänsan, är på ett sinnesbra humör idag. Igår kväll sa Robert exakt det som jag ville höra förutom att jag inte hade sagt något före honom. Det kom alldeles från honom och det var inget framtvingat. Vad det är som min älskade Robert har kommit på är någonting som jag inte tänker berätta här på bloggen. Är bara så himla glad att han kom på det han sa igår själv UTAN att jag innan nästan fått dra orden ut hans mun.

Stack aldrig till gymmet igår. Istället gick jag en promenad med Jojoi drygt en timme. Vi pratade om tur och vad som egentligen är tur, finns tur ens? Vi pratade även om andar och läskiga filmer. Jojo hade sett en jätte läskig film som handlar om en adoptivflicka. Hon berättade filmen från början till slut. Den lät rätt läskig faktiskt. Ska jag inte kolla på alltså eftersom jag är en mes när det kommer till skräckfilmer!

Vilken är din favoritskräckfilm eller är du precis som jag som inte kan kolla på skräck?

Inga kommentarer: