2009/12/09

Håll tummarna

Sitter just nu med färg på ögonbryna, ska bli skönt att inte se ut som ett spöke längre. Ögonbrynen är viktiga, det är de som ramar in ansiktet och ger ansiktet liv.

Om 45 minuter kommer mamma och hämtar mig och sedan bär det av till Landskrona. Jag är inte nervös. Pirrigt i magen är det men inte på ett negativt sätt. ser fram emot det här jätte mycket! Just det jag måste ta före bilden också. Får jag inte glömma. Mamma kan säkert hjälpa mig eftersom jag är sämst på att fota mig själv.

Hade varit jätte glad om du kan hålla tummarna för Robert 13.30 då han ska försöka sälja in sig hos personerna som bor i lägenheten som vi vill ha. Kraften i tankarna du vet, är värt ett försök i alla fall. Så tänk positiva tankar och håll tummarna för vår skull!

Nehe nu ska jag tvätta av mig sörjan. Måste hinna att sminka mig innan 13.00 också.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: