2009/12/10

I love my lips

Tjenare!

Fult det lät... jaja. Mår du bra? I feel just fine. Har inte ont i mina läppar alls. Mår faktiskt oförskämt bra just nu. Läpparna är bara liiiiite svullna, inga blåsor och ingen smärta. Förra gången fick jag herpesutslag över hela munnen och jag kunde inte prata under typ en veckas tid. Hade så jädrans ont då. Nu? Icke sa Nicke. Kan varmt rekommendera fillern Juvederm. Det gjorde inte ont och bedövningen som var i fillern var precis i en lagom mängd. Förra gången fick jag tandläkarbedövning och det tycker jag bara är onödigt. Så ont gör det faktiskt inte, tvärtom, det gör ondare när bedövningen släpper än själva sticket gör. Hon som gjorde det på mig igår tog före och efter bilder. Ska få dem skickade till min mail så fort som möjligt lovade hon. Jag är inte hemma för tillfället så därför får bilderna vänta.

Robert spelade igår i Malmö så då sov jag över hos mina föräldrar. Vi har inte hunnit att snacka med varandra varken om lägenheten eller om hur spelningen gick. Är sjukt sugen på att få höra hur lägenheten ser ut! Vet inte ens när vi får reda på om vi fick lägenheten eller inte. Eftersom det är inflyttning den första januari kan det inte dröja så länge innan vi får veta.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: