2009/12/09

Lycklig morgon!

Gooooodmorgon!

Tänker inte börja dagen med att ljuga. Jag vaknade faktiskt för typ tio minuter sedan. Himla störigt att jag vaknade så sent! Jaja, så är det. Behövde väl sömnen..

Jag är jätte glad idag! Mamma ringde mig igårkväll runt 22.00 och sa att det låg en lägenhet ute på blocket på norr där vi vill bo. Jag slängde telefonen till Robert och han ringde fort som sören utan att veta någonting om lägenheten. Första försöker svarade hon inte. Robert trodde att han skulle få sova då. Icke sa Nicke, det är bara att fortsätta att ringa. Tur var det eftersom hon svarade på det andra försöket! Vet du vad som är ännu mera tur? Robert var den femte personen som ringde och egentligen skulle hon endast ta emot fyra som ska få komma och kolla på lägenheten. Men så tänkte hon "äsch vad fan, en till då.." när Robert ringde. Hon sa att efter deras samtal skulle hon ta bort annonsen och stänga av mobilen. TUR VA?!

Robert ska dit och kolla på lägenheten (egentligen har det ingen betydelse hur den ser ut, vi är nöjda med att den ligger på norr och att det är ett 1:a handskontrakt) klockan 13.30 idag. Oturligt nog är just som när är på citadellkliniken så jag kan inte följa med. Jag litar på Robert att han för vår talan bra och desperat, haha, vi behöver verkligen lägenheten! Ååååh, hoppas hoppas! Det ska som sagt komma fem personer och titta på den och sedan bestämmer de två personerna som bor där tillsammans vem som ska få lov att hyra den. Inflyttning 1:a december, en tvåa och ligger tre minuter från mamma och pappa. Mer vet jag faktískt inte. Det har som sagt ingen betydelse heller bara vi kommer bort ifrån denna lägenhet som vi hyr i 2:a hand.

Inga kommentarer: