2009/12/11

Ljust och rent

Har hela dagen känt mig glad men väldigt trött. Nu kom jag på varför jag känner mig så trött. Det är inte ett enda ljus eller en enda lampa som är tänd i hela lägenheten så det är inte så konstigt att jag känner mig trött här i mörkret. Nu är adventsljusstakarna igång och jag har tänt två ljus på bordet. Perfekt.

Fredag idag som sagt och det innebär att jag tvättar kläder. Det blev två halvfulla maskiner idag. Båda maskinerna fungerar för en gångs skull. Lägenheten som vi KANSKE får (peppar peppar) har ett uttag för en tvättmaskin i badrummet. Det hade varit riktigt skönt att kunna tvätta när man själv vill utan att behöva springa ut och in och boka tider och för att inte snacka om att komma ihåg tiderna som man har bokat. Sååå skönt. Håller tummarna hela tiden för att vi ska få ett positivt svar av hyresvärden!

Vad ska du hitta på denna helg?

Ha det bra!

Inga kommentarer: