2009/12/11

Stackars Robert

Åh typiskt. Det gör lite ont i min hals. Är svullen på ena sidan och det bådar inte gott. Nej så ska jag inte tänka! Tänker inte bli sjuk! Hålla mig inomhus och käka mycket c-vitamin är det jag ska göra.

Stackars Robert. Han ringde precis från mina föräldrars lägenhet och undrade vart sjutton jag höll hus någonstans. Han trodde att jag var där men det är jag ju inte. Hur skulle jag ha kommit dit liksom? Han är för tokig ibland... Hm jag skrattar åt situationen men det gör inte Robert.

Robert var förresten så himla gullig igår. Jag satt på sängen och studerade de svarta luddet som hade lämnat spår på mattan efter Roberts strumpor. Sedan säger jag att det inte är så fint att ha svart ludd på mattan så då plockar Robert ihop till en liten hög och skuffar undan högen under mattan istället. Haha, han såg ut som en femåring som var på ett busigt humör. Nåja luddret ligger kvar men nu syns det i all fall inte. Det goda i det onda.

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: