2009/12/07

Hej mitt vinterland, nu är du här..?

Regn, regn och gråa moln på det. Så ser vädret ut och så har det varit nu ett bra tag. Vill så himla gärna ha snö, kallt och sol! Det ultimata vintervädret.

Jag ska snart börja att diska men först ska jag prata en runda med Jojo. Det gör vi varje förmiddag efter "våra bästa år". I lördags ville jag ha pyjamasparty men det ville inte hon eftersom hennes dude var där och dem skulle spela biljard. Så är det ibland men jag hoppas att vi kan ha sleepover snart.

Snart är det onsdag! Jag ska till apoteket lite senare och köpa Anti mot munblåsor eftersom jag fick en massa utslag förra gången. Det tog någon vecka innan alla blåsorna var borta och det var inte så roligt. Så jag tänkte att om jag smetar på Anti lite då och då tills på onsdag så är liksom mina läppar lite imun mot munblåsor. Det är värt ett försök i alla fall! Läppförstoringen gjorde inte ont men blåsorna var riktigt jobbiga och gjorde ont. Stramade som sören. Jaja, det kommer inte att hända igen -knock on wood-.

Nu ska jag ringa Jojo!

Inga kommentarer: