2009/12/07

Mysdags

Hej alla fina människor!

Har du en bra kväll? Det har jag. Robert och jag har suttit och spelat kortspelet Skip-bo och tärningsspelet 10000. Tända ljus och det grymma tjejbandet Vixen höjer mysfaktorn maximalt. Om tjugo minuter ska vi kolla på tvprogrammet Ullared och hånflina åt programdeltagarna. Speciellt Morgan. Inte mot Kjell och hans pingla till fru, dem är bäst! Pappa berättade att det finns en kille på hans jobb som tycker att hon är söt. SÖT?! Ja jag säger då det...

Maten smakade inget vidare idag. Åt endast halva kycklingen och lite ris. Det smakade liksom inte med mat idag. Kan bero på tabletterna som jag äter som gör att min aptit inte är så stark. Tur att yoghurt finns då!

Inte har jag orkat att köpa Anti heller. Får göra det imorgon med mamma medans Robert repar. Nä, ikväll är jag trött och då vill jag bara vara hemma med Robert och mysa. Robert är också på ett lugnt och mysigt humör. Inte hyperaktiv och rastlös som han annars brukar vara. Min mage tackar för detta!

Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: