2009/12/07

Utvilad



God förmiddag!
Nätet har strulat lite nu under morgonen men nu ser det ut att fungera igen. Haft en bra helg? Det har jag! I lördags åkte jag och mamma till Väla och handlade lite julklappar. Jag handlade julklappar till pappa, Robert och Daizy. Mamma får vänta för det är inte så jul att handla julklappar till henne när hon är med. Då blir det ingen överraskning ju vad hon kommer att få. Förresten har jag och Robert handlat till henne men det vet hon inte om. Hm, eftersom hon läser min blogg vet hon det nu. Nu blir du allt nyfiken mamma va? Den som väntar på något gott...
I lördags var Robert även på julfest med jobbet. Han hade haft det bra och julbordet var väldigt gott! Han mötte även två kändisar, Ullareds-Morgan och Bonde söker fru-Fredrik. Haha. Tror att han heter Fredrik, det var han den smale grisbonden från förra säsongen. Heter han Fredrik? I alla fall det tyckte Robert var lite roligt! Enligt Ullared-Morgan har han tagit danslektioner och anser att han dansar väldigt bra. Robert kan avslöja att det gör han inte. Robert sa att han dansar lika bra som han går, alltså väldigt stelt. Äsch, huvudsaken är att han tycker om att dansa resten är ganska oviktigt.
Idag är en vanlig måndag och jag ska utföra de dagliga sysslorna här hemma. Diska, dammsuga och plocka iordning. Roligt? Nej men det är nödvändigt.
Vill även passa på att gratta Linda Rosing till den nya bebisen! Kul för henne och hennes gubbe. Träffade Linda för kanske sju år sedan på ett uteställe och hon var verkligen jätte trevlig och verkade ha ett varmt hjärta. Önskar henne all lycka med bebisen!

Inga kommentarer: