2009/07/31

Fix och trix

Tvättandet är i full gång så nu tänkte jag göra lite annat små fix innan vi drar imorgon. Jag ska dammsuga, damma och packa allt vad jag ska ha med mig. Robert har varit stissig hela morgonen eftersom han vill komma iväg till elgiganten och köpa sin videokamera.

Redan imorse sa jag till honom att jag inte har lust att sticka iväg någonstans idag eftersom jag inte känner mig tillräckligt stark för det. Slutar han att tjata? Nej, han vill att jag ska vara med och välja rätt videokamera till honom. Det är klart att jag vill följa med, men som sagt denna dag funkar helt enkelt inte. Ibland har jag bra dagar och ibland mindre bra dagar, idag är det en mindre bra dag.

Ja juste jag ska ju ta ett foto på hur det blev med hårfärgen! Nu kom jag på ännu en sak som jag ska göra innan vi sticker imorgon, jag måste duscha och göra hårinpackning och sådant. Inte för att det behövs någon hårinpackning men det känns bara rätt helt enkelt.

Åh herregud, jag kliade mig på mitt ben och kände någonting som jag har ignorerat nu i någon vecka. Det ska också tas bort... och det är inte lite heller... Kul information va?

Inga kommentarer: