2009/08/01

Roadtrip!

Here we go.

Idag ställde jag klockan tidigt så att jag inte behöver stressa nu på morgonen. Jag har lite kvar att packa som schampo, balsam, tandborste, handdukar osv. Förresten är det skit samma om jag hade packat i en vecka, det hade ändå varit någonting som jag skulle glömma att ta med för så är det varje gång. Oftast är det tandborsten som jag glömmer eller ombyte av strumpor eller någonting sådant.

Klockan 09.00 åker jag och Robert hemifrån oss till mina föräldrars hus. Vi har bestämt att åka med två bilar eftersom jag vägrar att trängas med väskor och täcken och skit. Nu klockan 10.00 när pappa har kommit hem från frisören drar vi till min mormor och morfar uppe i Kungsbacka. Jag tänkte ta lite foton där och visa dig hur fint där är.

Nej nu springer tiden iväg! Stress är det minsta jag behöver inför en resa på ca två timmar.

Inga kommentarer: