2009/07/29

God morgon

God morgon!

Kvällen ändrade sig till det bättre efte ett tag. Vi åkte hem till vår lägenhet och gjorde toast, tände ljus och kollade på friidrott. När friidrotten var slut spelade vi skip-bo. Så ja, kvällen avslutades väldigt bra.

Är det någon som har druckit gröna slots öl 4,6%? Igår tänkte jag dricka en slots men ångrade mig lika snabbt när jag hade svalt den första klunken. Den andra klunken tvingade jag i mig och resten av ölen hällde jag ut. Fy sören vad äckliga öl! Eftersom jag har druckit corona med lime det senaste året är det kanske inte så konstigt varför jag har börjat tycka illa om slots. Nog talat om öl... Varför började jag att skriva om öl direkt på morgonen? Jaja...

Idag runt middagstid ska jag följa med Robert till hans mormor och morfar. Hans mormor ska bjuda på pannkakor och tydligen är dessa pannkakor någonting extra. Ett jäkla massa tjatande har det varit från Roberts sida att vi ska åka hem till dem och äta hans mormors pannkakor. Jaja, tror knappast att dem är bättre än MIN mormors pannkakor. Oj jag blev tio år igen...

Vad som annars kommer att ske har jag ingen aning om. Kanske åka till stugan och grilla om det är fint väder ikväll? Ja vi får se helt enkelt.

Kan någon informera hur väderprognosen ser ut i Dalarna för nästa vecka? Snälla ge mig sol!!

Inga kommentarer: