2009/07/28

What to do

En sväng ut till Viken för att hälsa på Roberts pappa och hans nya familj är det som kommer att ske härnäst. Nya familj lät lite konstigt men jag skriver så eftersom han har gift om sig och fått en liten flicka tillsammans med sin fru, hans nya fru. Jag tror att jag lämnar det kapitlet nu eftersom det låter alldeles för negativt och trist...

Perfekt dag för att hänga med Jojo? Ja, det hade det varit om hon inte hade dissat Helsingborg för Stockholm, finns det någon bra anledning till att göra det? Njae, tror knappast det. Hoppas att hon har det skoj där i alla fall.

På lördag klockan 10.00 åker jag och min familj till Kungsbacka för att hälsa på min mormor och morfar. Dagen efter sticker vi till Varberg och hämtar husbilen och sedan är det roadtrip för hela slanten till Dalarna!!

Inga kommentarer: