2009/08/01

LIVE!

Live bloggande från motorvägen till Göteborg!

Vi kom iväg lite senare än tänkt med typ en och en halvtimme. Jag skyller allt på pappa. Nu har vi i alla fall precis passerat Falkenberg och resan har hittills gått bra. Den hade gått ännu bättre om inte alla danskjävlar hade kört som ¤%&#@! Men det är bara en liten parantes..

Som färdkost har jag och mamma köpt päron mer, vatten, polly, chips, daim och vanlig mjölkchoklad. Beatles pumpar ut ur högtalarna. Jag har även köpt ett par snygga solglasögon som var ett måste! När jag frågade Robert om jag var söt i solglasögonen efter att jag hade sagt att jag tyckte om dem, svarade han att jag typ inte såg klok ut i dem. Jag tar den kommentaren väldigt bokstavligt, det var faktiskt inte klok jag skulle se ut utan söt. Så det så! 179 kronor kostade dem.. Jäkla rån det där.

Daizy är väldigt duktig i baksätet. Hon har inte lagt sig ner men sedan samtidigt så håller hon inte på med att försöka hoppa fram hit i framsätet. Mamma gav henne ett lugnande piller innan vi åkte och den verkar hjälpa.

Inga kommentarer: