2009/07/27

God morgon

God morgon!

Ny vecka, nya möjligheter. Nä okej, så glad är jag inte denna morgon. Just nu sitter jag och äter frukost för om en timme ska jag och Robert iväg tills hans syster. Vi ska passa hennes hund, Nova, och min lilla sockertopp Daizy idag. Nova och Daizy går till samma dagis under veckorna och där leker de och är snälla mot varandra. Hoppas att det kommer att fungera även hemma på Novas revir.

Igår under bilfärden hem som varar i tjugo minuter, sjöng Robert non-stop till mix megapol låtar på radion. Jag höll på att bli tokig! Han kan alla dessa skit låtar också eftersom radion alltid är igång på hans jobb. Nu ska vi se... Han sjöng Shaggy, Pink, den förbannade låten från Island (eurovision), Kylie, Veronica Maggio ja fasen vad han sjöng. Duktig var jag som inte sa till att honom att vara tyst en enda gång. Annars brukar jag få snespel när han sätter igång och galer.

Denna helg sticker vi iväg på semestern! Mega kul kommer det att bli. Nehe borsta bissingarna och göra sig i ordning kanske? Ja, så får det bli.

Inga kommentarer: