2009/07/26

Uppdatering

Daizy var också med på festivalen, jätte duktig var hon. Roligt att åka cab!


En svettig, äcklig, flottig och omättande langos. Första gången och aldrig mer att jag äter langos.

Robert, Daizy och mamma sitter och väntar på att pappa ska återvända från toaletten.


Barnen satt i en mega bubbla och "gick på vattnet". Rolig syn.
Sorry folket men det var allt jag fotade från festivalen. Det var AS mycket människor som trängdes och som luktade både det ena och det andra. Efter festivalen åkte jag och Robert hem till hans syster på kalajs. Det var god mat och trevligt sällskap. Tyvärr var det ingen som ville vara med på bloggen så ja, det blev inga bilder där inte.
Efter ungefär tre timmar åkte jag och Robert hem till mina föräldrar och såg filmen Changeling. Filmen är bra från början till slut! Har du inte sett filmen, se den!!! Otroligt bra. vet inte mer vad jag ska säga än att SE DEN.
Frukosten är uppäter och jag och Robert ska sticka hem till hans mamma och hennes sambo för att hämta fiskespön som vi ska ha med oss på semestern. Hoppas verkligen att det blir fint väder. Kom igen Sverige, visa oss från din bästa vädersida.
För övrigt ska jag kanske börja att gymma med en PT. Vi får se, ska träffa henne förmodligen i nästa vecka och snacka lite. Jag älskar styrketräning, hatar kondition.
Må bra så länge!




Inga kommentarer: