2009/07/28

Pyssling?

God morgon Sverige!

Om du tycker att det är väldigt mycket hundsnack nu i min blogg så är det för att jag passar Daizy, familjens hund. Har jag förresten berättat att min kusin har fått en liten flicka? Så ja, jag är ännu en gång.. eller jag fått ännu ett kusinbarn. Vad sjutton heter det? Syssling? Pyssling?

Förresten! Filmen som var så jäkla kass heter "the broken". Kolla inte på den, spara dina pengar till något annat. Slöseri med dyrbar tid det med dåliga filmer.

Idag vet jag inte vad som kommer att hända. Robert snackar någonting om att han vill följa med sin systers kille till hans båt och att jag undertiden ska umgås med Roberts syster. Gå en promenad med hundarna? Nu börjar hundsnacket igen... Vi får se vad som sker! Det kanske blir någonting helt annat. I så fall skulle vi ha lite grilltime också.

1 kommentar:

LA GATA DEL BARRIO FINO sa...

Åh idag hade varit en perfekt dag att umgås med din jossi, ja om jag inte hade varit så långt ifrån dvs. Men jag läser bloggen så fort jag får tilfälle för det.