2009/07/30

God morgon!

Vilken tur att jag kollade på klockan då jag först vaknade och tänkte fortsätta att vara vaken, då var klockan 06.00. Jag fick riktigt tvinga mig själv till att somna om och vakna nu istället.

Robert ligger och sover och jag tänkte äta lite frukost. Min yoghurt är slut så jag kan inte äta müsli så det får bli mackor istället. Det är svårt att prioritera vad vi ska köpa nu sista veckan innan vi åker. Robert tyckte att vi skulle köpa ägg igår men det tyckte inte jag. Det fick bli mackor, smör, leverpastej, mjölk och krackelimutt-korv. Krackelimutt-korven är sören den godaste korv jag någonsin ätit. I en liten butik som heter "gott hjärta" brukar vi unna oss denna goda korv om helgerna då den är rätt dyr.

Vad som kommer att ske idag har jag ingen aning om. På smhi står det att det kommer att regna och blåsa som sören över Helsingborg idag. Glo på film och mysa är nog det enda som tåls att göras idag. Städa hemma hos mina föräldrar kanske? Jo juste! Jag måste sätta upp tvätt tid innan vi åker!! Påminn mig om det så att jag inte glömmer det.

Inga kommentarer: