2009/10/28

Film du inte får missa!

Wow, wow, wooow säger jag bara. Vilken otroligt bra film "The Reader" är! Tur att Robert var så snäll i måndags och lånade om filmen så att jag kunde se den. Den första halvtimmen liknade mest en soft porrfilm men resten va filmen var bara så himla bra. Grät i floder flera gånger om och berördes av deras kärlek till varandra. Den ultimata kärleksfilmen. Alltså, jag kan säga så mycket mer postivt om denna film men det enda rätta av mig är att säga: GÅ OCH HYR DENNA FENOMENALA FILM! Mer än så kan jag inte säga.

Just nu sitter jag och äter min FRUKTansvärt (Humor, jag vet) goda smoothie. Oprah börjar snart på teven och jag hoppas att det är något intressant ämne idag... Nehe, det handlar om Barack Obama, BOOOOOOORRRIIIING!! Förresten vart bor Bush och hans familj nu? Obamas familj bor i vita huset så varet sjutton bor Bush? Den viktigaste frågan är nog varför jag ens bryr mig överhuvudtaget..

Inga kommentarer: