2009/10/26

Ny vecka!

God förmiddag!

Fullspäckad helg som vanligt. Har tagit en del bilder som jag tänkte försöka föra över till min mini pc lite senare. Mamma var så snäll som satt hela dagen igår och fixade med den så att den fungerar nu, eller, jag håller tummarna för att den fungerar.

Om jag nu skulle ha en ute och inne lista (vilket jag inte har eftersom jag är för cool för det), skulle det första på ute listan vara när visdomständerna växer ut. Alltså, fy sören vad ont det gör! Än så länge håller endast en av mina visdomständer på att växa ut och tandköttet är så himla svullet ända bak till min högra mandel. Några gånger inatt vaknade jag av att jag var tvungen att svälja och det gjorde så himla ont. Blodsmak är inte den godaste smaken heller. Någon som har något tips vad jag kan göra så att det inte gör lika ont? Mamma kom med tipset att jag skulle tugga på en isbit och försöka få hål på tandköttet över visdomstanden. En sibit hade jag över men att försöka få hål på köttet verkar lite för komplicerat. Aj aj aj vad ont det gör!

Kollade du på the voice i morse? Jag kollade när hon Annika från expressen fredag var där. Vad gör hon där förresten? Meningen är att hon ska lägga näsan i blöt och ha starka åsikter så att hon chockerar. Det finns ett problem, hon spelar inte den där rollen särskilt bra. I morse visade hon ett klipp från Gynnings blogg då Gynning på ett "sexigt" sätt tar av sig sina kläder och stirrar samtidigt in i kameran av någon oförklarlig anledning. Så säger hon typ så här: "Alltså detta klippet är så himla pinsamt!... Eller?". Så säger Josefine att hon inte tycker att klippet är pinsamt och då blir hon helt ställd och liksom "nej okej, det var inte så pinsamt då...". Stå för det du säger istället! Så vad gör hon där i rutan och radion varje måndag? Hon har ett kasst material och en tveksam inställning. Tråkigt! Ska du chockera så gör det ordentligt då.

Sjutton gubbar! Idag ska jag och Robert lämna tillbaka filmerna vi hyrde för en vecka sedan och vi har inte kollat på filmen "The Reader" ännu! Det var den filmen jag valde också. Hm, ska jag kolla på den snart eller ska jag vänta på Robert? Frågan är om jag hinner att vänta på Robert. Äsch, lika bra att jag kollar på den utan honom.

Inga kommentarer: