2009/10/30

Uppdatering

God morgon!

I onsdags åkte jag hem till Jojo. Skulle egentligen bara stanna tills igår men det blev att jag sov här tills idag. Mycket har vi gjort! Kollat på filmer så som "Bring it on" och någon annan film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Kass var den i alla fall. "Bring it on" är en klassiker för mig och Jojo. För några år sedan då vi båda var tvättäkta fjortisar var det vår favorit film så det var väldigt nostalgiskt att kolla på den filmen igen. Love it!

Igår gick vi en låååång promenad ner till stranden och tillbaka. Tog en hel del bilder som jag lägger upp på måndag. Riktigt mysigt var det att ta den långa promenaden, solen sken starkt men det var ändå kallt i luften. Hiking a la Sverige, det är nice det.

Idol ikväll. Någon som vet vad det kommer att vara för tema? Mamma är i Stockholm och Robert har en spelning så det blir bara pappa, jag och Daizy ikväll. Robert hade en spelning även igår klockan 01.00 och sedan gick han upp i morse klockan 06.00 för att åka till jobbet. Stackars Bobbo, han måste vara jätte trött idag.

Jojo är i väg på ett möte så jag sitter här ensam i hennes lägenhet. Hon var lite stressad innan då hon vaknade 08.50 och hon skulle vara på mötet klockan 09.00. Hoppas att hon hann!

Nej nu tänker jag laga lite frukost till mig och min bäste vän, omelett och bacon. MUMS!

Ha en skön helg så hörs vi på måndag igen!

Inga kommentarer: