2009/10/28

Nu är det jul igen... eller snart..

God morgon Sverige!

Sovit gott? Det har jag. I perfekta nio timmar har jag sovit. Mammas hår blev jätte bra igår! Vet hur hon vill bli klippt och ha håret eftersom jag alltid följer med henne till frisörsalongen och kollar hur hennes frisör klipper hennes hår. Tyvärr glömde jag att fota före och efter bilder!! Kom på det när jag hade klippt ungefär halva håret. Var så peppad så jag glömde helt enkelt att fota. Jaja, det kommer fler tillfällen.

Igår fick jag otroligt starka julkänslor så fort jag kom hem till mina föräldrar. Det var mörkt ute och tyst, i lägenheten var det mörk förutom några smålampor som lös i en slinga. Att pappa hade köpt pepparkakor förstärkte bara känslan av jul. Under eftermiddagen igår var jag på ett trumpet humör men så fort jag fick julkänslor försvann mitt dåliga humör. Nu under morgonen har jag varit sjukt sugen på julmust också. MUMMA vad gott!

Mamma och jag har snackat lite smått om att sticka till Stockholm över en weekend för att julshoppa lite längre fram. Frågan är vilken galleria vi absolut inte får missa, kan ju ingenting om Stockholm. Tips någon?

Inga kommentarer: