2009/10/27

förbannad!

Imorgon är det en månad kvar tills jag och Robert har varit ett par i fyra år! Jisses vad tiden går. Vi har kommit en bra bit påvägen med vårt förhållande. Vi bor tillsammans, är förlovade, litar på varandra och ska skaffa hund. Bebis nästa! Eller inte...

Eftersom det inte är någon där ute som bryr sig om att min visdomstand gör ont som fan fick jag ta saken i egna händer. Jag tog räddaren i nöden: En ipren och det hjälpte. Tack alla som hörde av sig med tips... hmm...

I fredags natt blev vår stuga vandaliserad. Innan dess på onsdags natten var det inbrott och saker blev stulna. Vandaliseringen gör mig förbannad, riktigt förbannad. Det de hade gjort då var att krossa ett fönster, hällde ut socker på golvet, satte sig i soffan och ätit glass och förstört allmänt. Vad är det för människor som bryter sig in, häller ut socker på golvet och sätter sig i en annans soffa och äter deras glass!!! Är så jävla förbannad för det handlar om några småglin! Några äckliga, respektlösa, bortskämda, idiotiska, hjärndöda, skadade ungdomar som gjorde det sista brottet! Efter de hade ätit glass la de glass i soffan som nu har bestående skador. Det går inte att få bort de fläckarna. Första gången var det 16 stugor som blev bestulna på en massa saker och den andra gången var det 20 stugor som blev vandaliserade. Det gör mig såå jäävla förbannad! Vad händer när något sådant sker? JO, man polisanmäler, skickar in papper och sedan får man pengar av försäkringsbolaget. Polisen gör inte ett smack åt saken för det är inte stort nog. Vem vet, hade polisen kommit dit hade de kanske hittat fotavtryck i sockret eller fingeravtryck på kylskåpet. Det handlar ändå om 20 stugor som blev totalt förstörda. Vår stuga kom ändå lindrigt undan. Det är gärningsmännen som ska betala, inte försäkringsbolagen.

FÖRBANNADE JÄVLA SNORUNGAR!!
Kommer ni till vår stuga då vi är där, ja, då jävlar kommer det att bli liv i luckan!

Inga kommentarer: