2009/10/27

I lördags




I lördags var Robert och jag hemma hos hans mamma och hennes man. Roberts syster och hennes fästman var också där. Middagen som Mia bjöd på var smält brieost och mögelost, räkor, kycklingspett, sallad och ugnsstekt potatis. MUMMA! Var riktigt gott. Hon hade någon eldriven grill på bordet så fick man själv välja om man ville smälta osten där eller äta den som den är. Räkorna var sjukt goda att steka. Kul med matplock!
Deras hund Disa älskar sina leksaker. Kolla själv på onda ögat som hon gav mig när jag närmade mig henes korg. Liten men kaxig hund! Snäll som tusan också.
Nu har jag diskar och fixar här hemma. Pappa ska inte träna på hela veckan och det betyder att jag måste träna ensam utan honom. Nu är frågan, ska jag skita i att träna denna vecka eller ska jag sticka dit ensam? Det första alternativet känns mer lockande..


Inga kommentarer: