2009/11/19

ääääntligen

Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Var riktigt skönt att skaka på fettet igen. Ingen nackspärr, inget PMS och ingen mens. Life is good! Försökte förresten ta lite foton på de stora grabbarna där nere men kunde inte få till det på ett snitsigt sätt så jag la ner projektet. De började att kolla lite suspekt mot mitt håll när jag stod där och försökte ta smygfoton. Kändes rätt dumt så jag gick en runda på löpbandet istället. Känns tryggare helt enkelt.

Imorgon är det fredaaagsmyyys! Idol och god mat står på schemat denna efterlängtade fredagskväll. Vem åker? Vet inte. Har inte ens en liten aning... Någon som vet vad det är för tema imorgon? Soul kanske? Hoppas det för då åker inte Reza. Vill att Mariette åker före Reza. Hon kommer inte att vinna hela skiten men jag hoppas att hon hamnar bland top tre åtminstonde. Erik vinner såklart! Tove kan åka hem. Jävla snorunge.

Nu börjar Simpsons så jag ska dra mig.

Tills dess, Må väl!

Inga kommentarer: