2009/11/17

Blir gaaaleeeen

Puh! Nacken spänner verkligen så in i bomben. Den där massagen som jag fick igår hade suttit fint även nu. Kan det bero på att jag har vant min kropp vid att träna och nu har jag inte varit på gymmet på en vecka? Blir kanske bättre när jag har varit där ikväll.

Måste handla idag också. När sjutton ska vi hinna det? Finns ingen tid. Hade det inte varit för att äggen är slut hade jag inte brytt mig. Nu är äggen slut och så får det inte vara mer än en dag. Ägg är ett MÅSTE i mitt kylskåp.

Åh jag vill bara åka till uppfödaren och hämta vår valp NU! Vi har bara pratat med henne en gång, hennes hund ska inte få valpar förrens om ett år, hon har inte bestämt vem som ska föda kullen och vi har inte fått tillåtelse att köpa en av hennes valpar MEN ÄNDÅ. Vill ha vår lilla puppy nu. Vi vill ha en fransk bulldog som är så vit som möjligt. Ska ha någon svart fläck på kroppen och vid ett öga eller något. Inte allt för svart bara. Först ville vi ha en svart med vit bringa men vi kom på att svart blir alldeles för... svart... så deras söta ansikten kommer inte fram lika starkt.

Måste tänka på något annat annars kommer jag att bli galen. Nu ska jag äta mitt mellanmål. Apelsin och en banan. Älskar frukt!

Inga kommentarer: