2009/11/16

Bilder från promenaden




Ååååh blir galen på min internetanslutning! Är såååå himla segt och jag förstår inte varför. jag har uppdaterat virusprogrammet, slängt en massa som låg på hårddisken osv men det blev inte bättre. Hoppas att jag kan skicka iväg detta inlägg.
Var som sagt ute och gick en promenad med Robert, mamma, pappa och Daizy. Tog dessa två fina bilder på Daizy vilket inte var helt enkelt. Att sitta still och se söt ut är inget alternativ för Daizy när hon är ute i skogen. Lyckades tillslut!
Ps: Vi har hittat en bra uppfödare! Äntligen... Visste att vi skulle lyckas tillslut. De valparna som kommer hnu i vår är tyvärr alla tingade (redan "paxade") men hon ska ha en kull till nästa höst/vinter och då hoppas vi på en liten valp till oss. Vi ska åka och hälsa på alla hennes franska bulldoggar någon gång under nästa år och det ser jag verkligen fram emot. Äntligen börjar det att röra sig framåt!

Inga kommentarer: