2009/11/20

Löparband

Har kollat runder på lite olika bloggar. Hittade inget speciellt. Mår illa som sören och har ont i ryggen. Orkar inte att ha ont i ryggen. Det är jobbigt och jag känner mig ilsken som jag alltid gör när jag har ont. Vill att Robert ska komma hem nu. Bara en timme tills hans slutar..

Det gick bra att gå ut innan till tvättstugan. Som jag har nämt innan ligger det ett dagis precis intill vår lägenhet och barnen var ute och lekte. Detta gjorde mig trygg. Att veta och se att jag inte är ensam längre. Det finns barn och vuxna runt omkring mig. Nu behöver jag inte gå ut igen förrän Robert kommit hem. Skönt.

Hade det funnits plats i vår lägenhet hade jag köpt mig ett löparband på en gång. Eller, det finns plats i vardagsrummet men det finns ingen plats för att ställa undan den. Vart ska den stå då jag inte tränar på den? Är inte en sådan tung som sören att släpa på också?

Önskar mig til jul: Mer utrymme och ett löparband.

Inga kommentarer: