2009/11/20

No party

Nämen god morgon!

Igår var jag och gymmade och det känns idag. Kroppen är rätt stel och ändå stretchade väldigt mycket, både före och efter träningen. Jaja, smällar jag får ta för att inte ha gymmat på en vecka.

Fredag idag! Idol ikväll och det ser jag som vanligt fram emot. Jag har ännu inte fått svar på vad det är för tema så jag får väl googla fram det då. Det brukar alltid vara en kändis/världsartis som gästar Idol framåt slutet av tävlingen. Undrar vem det blir detta år.

Om en timme ska jag tvätta kläder. Rätt skönt att få städat och tvättat kläder innan helgen så slipper jag ha det beskymret under helgerna. Vad som sker denna helg vet jag faktiskt inte konstigt nog. Robert och bandet Bulletrain som han sjunger i ska spela in i studio imorgon och kanske på söndag. Förra helgen snackade vi om att kanske hitta på någonting med trummisen i bandet och hans flickvän, Jonas och Matilda, men vi får se hur det blir. Vad skulle det isåfall vara?

Festa vill jag inte. Är måttligt trött på alkohol och sena nätter med en seg och trött dag dagen efter. De senaste gångerna som jag har festat har jag endast druckit 2-3 cider under kvällen och blivit trött vid midnatt. Vid 01-tiden är jag inte trörr, då är jag en zombie som riskerar att somna om jag lutar mig mot någonting eller typ blinkar. Kalla mig pensionär men det är inte lika roligt att vara ute och flänga runder längre. Har gjort det i sex år varav fyra år var ett jäkla massa festande och alkoholintag varenda helg. Ibland även både på fredagen och lördagen. Så jag har gjort mitt känner jag. Sagt och gjort både det ena och det andra på fyllan. Har inte missat någonting. Så utgång blir det inte denna helg!

Nästa lördag firar jag och Robert fyra år tillsammans! Jisses... Tiden går och vi är fortfarande kära i varandra. Snacka om att jag lyckades få fullpott där för fyra år sedan.

Inga kommentarer: