2009/11/20

Egotime

Min tvättid har startat men "våra bästa år" slutar inte förrän om en halvtimme, så tvätten får vänta. Idag tänker jag ha lite egen-tid. Ska ha fossingarna i ett fotbad, skrubba och massera fötterna, sminka mig, fixa håret, måla om mina naglar i ett svart lack, städa och fixa lite mer. Eller, städa vet jag inte om jag hinner men dammsuga ska jag i all fall. Hela hallen är fylld med små frön från träden som vi har dragit in. Vill inte ha dem små satans grejerna i hela lägenheten!

Behöver färga mina ögonbryn också. Tyvärr har jag varit lite för lat och inte köpt någon ögonbrynsfärg ännu. Blö, ansiktet blir helt intetsägande med ljusa ögonbryn och svart hår. Ser ut som ett spöke. Snyggt färgade ögonbryn ramar in ansiktet så fint. Hm, får fixa det under helgen!

Inga kommentarer: