2009/11/06

Bilder från igår

20.30 drog det igång. Det var FULLT överallt.
Denna bild tog jag inne på Vero Moda där det var knök fullt.
Kvinnorna slet och drog i kläderna och det bildades en lång kö på en gång.
Nu var det igång!

Efter en och en halvtimme utan att ha köpt något började jag att bli irriterad.
Tur att det finns en bra sminkaffär som Kicks då!
Löst puder, Make-up store, 235 kr
Ögonskugga mörklila, Make-up store, 135 kr
Concealer, MAX factor, 110 kr

Fick en söt goodie-bag inne på Kicks.
Den innehöll några av Cliniques bästa produkter så som läppstift,
mascara, hudvårdsprodukter och en stor och bra spegel.
Tack Kicks!

Efter två timmars shopping gick vi in i affären Twilfit och jag testade BH:ar.
Testade säkert tio stycken olika modeller innan jag hittade den rätta för mina fina boobies.
Chantelle, ord. pris 540 kr, nu 378 kr

GAH! Fick nästan hjärtstillestånd när jag såg denna snygga dojjan.
Tyvärr kostade skönheterna 1500 kr vilket jag inte lust att betala...

Pocket REA inne på Akademibokhandeln. Köpte denna förhoppningsvis hjärtskärande bok som handlar om en 14-årig tjej i Sverige som blev offer för sexuellt utnyttjande och prostitution. Verklighetsbaserad såklart... De böckerna är bäst.

Inga kommentarer: