2009/11/02

Roberts chef är..hrm.. rolig?




Igår softade jag och Robert hemma hos mina föräldrar. Robert var den som softade mest eftersom han somnade någon gång på eftermiddagen. Mina föräldrar och jag kollade på "Vem kan slå Filip och Fredrik", drack baileys medans jag fixade mammas naglar. Så grymt härligt att de vann pengar igår! Att dela på en kvarts miljon är inte illa pinkat inte.
Robert är sjuk, igen. Förstår inte varför han är sjuk ena veckan och frisk den andra. Så har det varit i typ två månader nu.
Robert: Hej, jag är sjuk idag och kan inte komma till jobbet.
Chefen: Vad är det nu då?
Robert: Jag känner mig tung och hängig, febern kommer och går.
Chefen: Du vet om att det finns vaccin för svininfluensa va?
Robert: Haha, eller hur...
Chefen: Jo, det är sant. Släng ut den gaggiga suggan och in med ett lammkött!
Jag tackar chefen så mycket för komplimangen...

Inga kommentarer: