2009/11/06

YES! YES! YES!


WIHO! Har precis blivit kontaktad av Citadellkliniken i Landskrona om ett erbjudande den 9 december. Erbjudandet är att jag ska få komma dit till kliniken och få en gratis behandling av Juvederm i mina läppar. Erbjudandet jag eftersom citadellkliniken funderar på att erbjuda Restylane (som de erbjuder i nuläget) och Juvederm till sina kunder. Tackade jag ja? SÅKLART ATT JAG GJORDE! Skit kul ju. Har en gång innan testat Restylane i mina läppar och det blev verkligen jätte bra men höll inte så länge. Juvederm säger de ska hålla längre. I´M SOO EXIDED!!! Ska bli intressant att se hur bra denna filler är.
Citadellkliniken i Landskrona är för övrigt en jätte bra klinik och med en helt underbar personal. Kan varmt rekommendera dem om du vill fixa till något på din kropp.

Inga kommentarer: