2009/11/03

Softardag

Det var som jag trodde. Hittills har jag och Robert slappat framför två hyffsat bra filmer. Först kollade vi på "Ladder 49" och sedan på "Black hawk down". Somnade en runda under den andra filmen så stackars Robert var tvungen att förklara vad som hade hänt medans jag sov. Om en halvtimme ska jag börja med maten. Det blir kyckling, ris och bearnaisesås. Blomkål istället för ris till mig. Enkelt och gott!

Efter det ska vi åka och storhandla. Innan älskade jag att handla men nu tycker jag inte att det är lika roligt längre. Har haft några hemska känslor och upplevelser där vi handlar så det är med en klump i magen som jag stiger in i affären var gång. Jag har fått panikångestattacker och tappat bort Robert. Har varje gång varit tvungen till att skrika över hela affären efter honom i ren panik. Nej, att storhandla känns inte lika roligt och lockande längre tyvärr.

På torsdag ska jag och mamma på vår lilla VIP-kväll vilket kommer att bli väldigt roligt. Nu vill jag att det ska bli torsdag!

Inga kommentarer: