2009/11/02

Vidrig granne

Usch. I lördags vid midnatt kom jag och Robert hem från mina föräldrar. Vi gick och la oss och såg fram emot en skön sovstund. Icke sa Nicke tyckte vår granne som började att spela Rammsteins nya låt för fulla muggar. Om du har sett videon vet du vad för slags musikvideo det är. En hyllning till det kvinnliga könsorganet eller kvinnoförtryck? Välj själv. Musikvideon är vidrig och äcklar mig. Hur som helst, vi ligger där och ska precis somna då vår granne sätter igång den låten på högsta volym så att allt vibrerar i rummet. Han spelade låten om och om och om igen. Ibland spelade han ett stycke ur låten om och om igen och ibland hela låten. Nu undrar jag, spelade han den på cd eller satt han på youtube och kollade på musikvideon? I 45 minuter spelade han låten om och om igen tills det helt plötsligt blev tyst. Fick han orgasm till slut tro? Jag kommer aldrig att kunna se honom i ögonen igen. Varför ville han att hela huset skulle veta vad han gjorde? Apäckligt!

Inga kommentarer: