2009/11/04

Snack i rutor

Var det inte ett program som hette så? Eller typ "prat i kvadrat" eller något... Kommer ihåg att hon Mi (lindell?) var med och snackade i alla fall. Shit, måste ha varit år 1995 eller något..?

Nästa onsdag ska jag träffa min mentor eller vad man säger för att prata. Shit alltså.. Hon bryr sig mer om mig än vad min psykolog gjorde. Att det är hon som ringer och vill träffas känns väldigt bra. Har inte ens bett henne om att göra det så det känns riktigt bra.

Fasen vad läskigt det var innan. Det ringde på dörren och jag smög försiktigt fram för att se vem det var. Till min stora förvånelse var det ingen där! Vem sjutton ringer på hos någon och sedan inte väntar tills personen öppnar dörren? Det kan kanske bero på att jag smög vääääldigt försiktigt och långsamt fram till dörren.. Men ändån!

Inga kommentarer: