2009/11/06

Happy!


God morgon!

Det jag gick på igår var Välas VIP kväll. Nu vet du det! Det var sjuuukt mycket människor men det var inte så konstigt eftersom det var jätte bra erbjudanden på 15-20% rabatt, gratis sminkning, gratis manikyr och sänkta priser rent allmänt. Mamma och jag var där i två och en halvtimme och ändå hann vi inte med allt! Den viktiga affären H&M hann vi inte med. Nu kanske du förstår hur mycket människor det var där.

Tyvärr fick jag inte köpt allt som jag ville ha. Det var som sagt proppfullt där inne och mina tankar far runder och jag kan inte koncentrera min när det är för mycket människor. MEN jag fick med mig lite i alla fall! Tar foto och lägger upp lite senare.

Nu sitter jag och äter frukost och väntar på Jojo. Hon ska komma hit för att vi ska kolla på "våra bästa år" tillsammans som börjar 10.30. Det händer rätt mycket nu i serien vilket inte sker allt för ofta. Ska det vara en evighetsserie så ska det vara det. Då får man ta att allting tar lite längre tid.

För första gången på väldigt många veckor har jag inte helgen planerad. Vet faktiskt inte alls vad som sker. Skulle egentligen till kolonin (vet har tjatat om det ett tag) men eftersom det regnar och är rent allmänt ett dåligt väder ute får det vänta.

Nu ska jag börja fota my stuff!

Inga kommentarer: