2009/11/05

Erektionsdocka

Good morning!

Sovit gott inatt? Jag har sovit rättoroligt och vaknat många gånger. Som tur är vaknade jag inte förrens 8.30 idag så jag fick ändå vila ut rätt länge. Just nu äter jag min goda GI frukost bestående av stekta färska champinjoner, stekta bacon och ett stekt ägg. MMM!

Ikväll att det att släppa loss på kronorna! Mamma och jag ser fram emot kvällen som sören. Hoppas att vi hittar något fint. Tänkte köpa något till Robert också. Då blir han nog glad!

Konversation mellan mig och Robert igår:
Jag: Bobbo, hur vet du att du vill leva med mig för resten av livet?
Robert: Det är inte svårt att veta! Jag får erektion varje gång jag ser eller tänker på dig, det får jag inte av någon annan. Fattar du väl!
Jag: Mhm, du kommer att sluta som en kåt gammal äckel-gubbe med en blå/svart snopp!
Robert: Förmodligen, men jag kommer endast att vara kåt på dig ändå så.
Jag: *Går därifrån eftersom jag inte fick svaret som jag önskade*

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: