2009/12/14

Dålig men bra helg..?

Hej igen!

Haft en bra helg? Det har inte jag. Du vet tabletterna som jag har börjat att ta? I lördags morse började jag med att ta en hel tablett istället för en halv (man börjar alltid med en halv den första veckan) och fy fasen vad jag mådde därefter. Tror nog att jag fick alla biverkningar som fanns på bipacksedeln. Det snurrade vart jag än kollade, oron var 5432675843 gånger starkare än vad den brukar vara och jag kände mig allmänt förvirrad och konstig. Tragiskt nog kunde jag inte följa med hem till Roberts pappa på lördagen och inte kunde jag följa med hem till hans mormor och morfar igår heller. Har suttit/legat framför teven nästan hela tiden under helgen och bara haft det för jäkligt. Jaja, jag vet varför jag mådde dåligt så det var inget mystiskt eller jätte skrämmande. Hoppas att kroppen och sinnet ställer om sig av tabletterna snart.

Det finns massor att skriva om ändå! Idag tänker jag berätta lite om mammas resa till Göteborg, Roberts julfirande och julklappsköp och århundradets största pizza.

På återseénde!

Inga kommentarer: