2009/12/05

ÄNTLIGEN!

God morgon!

Lördag idag och jag är uppe relativt tidigt. Mamma och jag ska försöka att vara på väla när de öppnar och hoppas innerligt att det inte är så mycket människor nu på morgonen.

Jag har bara en sak att säga........ ROOOOMPAAAAA! Hm, nej okej det var inte det jag skulle säga. Vad var det nu? Jo juste, I TOLD YOU SO ATT TOVE SKULLE ÅKA!! Äntligen är det två värdiga finalister i finalen. Calle förtjänar det eftersom han har utvecklas så mycket och blivit bättre och bättre för varje vecka och Erik förtjänar det eftersom han har en helt fantastiskt sångröst. Skulle vilja påstå att det är en av de bästa sångrösterna i hela världen. Undrar om han ens förstår det? Förstår han vilken jäkla talang han ligger inne med? Tror inte det riktigt... Han är så himla ödmjuk och inte alls divig som en del tenderar att bli lite längre fram emot finalen. I love it!

Ska du hitta på idag då? Tror inte att det händer så mycket mer för min del än att julshoppa. Vill verkligen julbaka lite mer men det gör jag nog imorgon. Får se helt enkelt. Baka pepparkakor kanske..? Hm, inte helt fel.

Tills dess, må väl.

Inga kommentarer: