2009/08/17

Åh jisses Amalia...

Mina kära bloggläsare!

Är det okej om jag går och lägger mig nu och vaknar upp imorgon typ? Asså jag har precis kommit hem från gymmet. Annika är jätte trevlig och verkligen en positiv kvinna som jag känner mig trygg med. Hon gick igenom de maskiner som jag ska träna med under en timmes tid. Jag fick känna på lite hur det känns med varje maskin. Hur känner jag mig nu? Trött. Skakig. Död. You name it. Asså helt ärligt, det är fan på tiden att jag börjar röra på kroppen. Den här timmen var inte ens ett nybörjarpass och ändå känner jag mig helt slut. Mina händer skakar. Det är minst sagt synd om mig just nu! Nej synd om mig är det inte, det är mitt eget fel att jag är såhär otränad.

Ett tips: Ät INTE havregrynsgröt en timme innan du ska till gymmet. Du lär må illa... Då vet jag det nu.

Inga kommentarer: